søndag 23. februar 2014

God kveld:)






Da er nok en helg over, og ei ny spennende uke på tur. Denne uken som kommer blir like spennende som forrige, det kommer masse nye varer og det skal males litt vegger og reoler i butikken.

Det skal gjøres plass til varene fra blandt annet Tine K, og disse gleder jeg meg til å få i hyllene. 




Og om ikke så lenge er det klart for to nye kundekvelder hvor vi skal presentere de nye leverandørene  til våre kjære trofaste kunder:)) Det blir spennende og jeg håper de liker det de får se:))
Det er enda noen ledige plasser igjen om det er noen som ikke har fått det med seg:)) 12 og 13 mars, påmelding på tlf eller Mail- kun 30 stk pr. Kveld...


Når det gjelder prosjektet " nytt rom på hytta" kom vi litt lenger i helga, min kjære fikk satt opp panel på nesten to vegger( venter fremdeles på elektriker grr), og jeg har begynt å male de nye dørene, så det blir spennende å se om vi rekker å bli ferdig til påske da alle våre barn,svigerbarn og barnebarn kommer på besøk. I år blir vi vel ca 12 stk tror jeg, og da er det greit at alle rom er tilgjengelig.

Nå skal siste timene i dag nytes i stuen foran tv før jeg tar kveld, her er noen bilder tatt i kveld:)

Ha en fin kveld:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar