torsdag 4. september 2014

Interiørtreff


Da er det klart for nytt interiørtreff....

Og denne gangen er det på hytta hos oss.

For 6-7 år  siden begynte jeg å arrangere interiørkurs i Mosjøen, og på ett av de første kursene jeg hadde var det en gruppe på 8 damer som var veldig interessert i interiør som møtte opp.

Damene hadde forskjellige stiler, men hadde interessen for interiør felles. Kurset var utfordrende for meg som var ganske ny som interiørveileder, men veldig spennende. De spurte og de diskuterte forskjellig ting, men interessen for interiør var stor og de var sugen på nye ideer og tips, så de slapp meg til for å fortelle om hva trendene var, og tips og ideer var de også interessert i....

Vi fikk en flott tid sammen og ble enige der og da om at vi hadde så mye til felles at vi måtte prøves å møtes av og til for å diskutere trender og nye ideer.

Dette har vi fått til, vi har vært på hjemmebesøk, samt hyttebesøk hos samtlige, og vi har det utrulig morro....

Og nå er det min tur igjen, fra fredag til lørdag, og fra lørdag til søndag på ei anna hytte hos ei av de andre damene.

Skal legge ut bilder fra begge dagene, og håper dere synes det er inspirerende å se forskjellige stiler og 
Får litt inspirasjon...

Nå har jeg fått rosene  på bordet, og det meste er i boks her. Har noen overraskelser i morgen til damene, men det får dere ikke vite for etterpå😄

Ha en god natt alle sammen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar