torsdag 22. januar 2015

Messetur..

God morgen alle sammen..

Ny spennende dag på messen i dag... Har mange leverandører jeg skal innom, så første avtale er kl. 8.30.

I natt har jeg bodd på et spennende hotel hvor alt er rene organiske produkter, og frokosten var super.

Litt annerledes hotell, men veldig god følelse i rommene. 

I går fikk jeg bestilt varer fra flere leverandører, og her er litt av nyhetene som kommer

Og i dag skal jeg til flere spennende leverandører, hvor både skinnmøbler, mye tre og Stein er en stor del av materialene.

I går fikk jeg også bestilt mange flotte nyheter fra Riviera Maison, så nå vil det snart være mange godbiter i butikken igjen....


Slik kan det enkelt gjøres i en glassmonter, vakkert ....

Ha en flott dag alle sammen... Må løpe nå



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar