fredag 21. oktober 2016

Helg😊

Hei

Da har jeg vært i Oslo på Sentrumskonferanse. Og temaet er Sentrumsutvikling. I Mosjøen hvor jeg bor er dette også, som i mange andre byer,et viktig tema for tiden. Hvordan skal vi få til et levende sentrum i byen vår som både handler om handel, kultur, bo i sentrum mm.


Og hvor vi går grønne lunger som kan brukes av de som er i sentrum.

Håper vi kan få satt ned en gruppe nå med både kommunen, handelstanden, eiendomsutviklere mm og se på dette nå😊

Gleder meg til å komme hjem, og til i morgen da jeg skal på jobb i butikken.
Masse nye varer, og julevarer er på tur inn, men tror jeg må gjemme de litt til. 
Synes det er litt for tidlig å pakke ut jula, selv om mange har starter😳
Følg oss gjerne på snap så kan det hende dere får smugtitte på julevarene😊

Ønsker dokk alle ei fin helg😊

Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar