torsdag 16. januar 2014

Nye varer strømmer inn i butikken nå





Da begynner det heldigvis å komme inn nye varer, og da er det bare å rydde plass.. Har ommøblert litt i butikken, så legger ut litt bilder så dere får se noe av nyhetene:)
Lykter fra Noma nå på lager:))

 

Det er kommet litt småmøbler og dette fantastiske bordet som vi også har hatt i hvit og sort, er nå på lager i brunsort tre. Flott å bruke i en entre/gang med et speil over, eller i stuen med en lampe på.
Her er bilde av det sorte vi hadde tidligere:)


Har også fått inn dette sorte høye bordet som er perfekt til å ha en lampe på. Hylle under til alle bladene våre:))
   Flott krakk som passer fint i gangen eller stuen.
Puten kan kjøpes utenom, fra Nomi.


Da er jeg og mine ansatte snart klar for "Lydiadagen" hvor Tema i år er: "Det har jeg ALDRI prøvd før, så det klarer jeg sikkert. Dette blir veldig bra, og jeg gleder meg. Sjekk gjerne www.Lydiadagen.no, for å se hva vi kan glede oss til.
Ha en fin ettermiddag og kveld.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar