søndag 15. juni 2014

Tusen takk til alle nye følgere på INSTA og facebook- fremdeles mulighet å bli med på give away- med gavekort til butikk og nettbutikk

Interiørgalleriet er ny på nett og relativt ny som butikk. Dersom du hjelper oss å spre,dele,like eller legge oss i bloggrollen,- så betyr det kjempemye for oss. Vi trekker derfor ut en god hjelper som får et gavekort på 1000kr til bruk i butikk eller nettbutikk. Og en som får en liten overraskelse!
LYST PÅ?
Link til nettbutikken:

 Vi gjør som de" andre"
1. "1. lodd for å like oss på facebook ( ligger knapp i høyre kolonne)
2.   2.lodd for å følge oss på Instagram (ligger knapp i høyre kolonne)
3- 5.lodd for å legge oss i bloggrollen din.
4. 2 lodd for å lage innlegg :på Instagram/ evt regramme noen av våre bilder. husk å #interiørgalleriet og merke med @interiorgalleriet, eller lage innlegg på blogg eller anbefale oss videre på Facebook

HUSK å legg inn kommentar - sånn at vi finner deg:)
Vi trekker den heldige hjelperen .20. juni  :)

9 kommentarer:

  1. Jeg følger på fb, instagram og har lagt dere i bloggroll��

    SvarSlett
  2. Oi oi oi... Jeg tar hele 10 lodd! :D

    - Liker dere på facebook
    - Følger dere på Instagram
    - Har lagt dere til i bloggrollen min
    - Laget et innlegg på Instagram + anbefalt på facebook

    *Krysser fingrene* <3

    SvarSlett
  3. Har lagt dere til i bloggrollen.

    SvarSlett
  4. Jeg prøver lykke og trekker meg 10 lykkelodd :D

    SvarSlett
  5. Det ble 10 lodd på meg:) spennende. krysser fingrene for at jeg vinner den flotte premien:)

    SvarSlett
  6. Da ble det 10 lodd på meg :)
    Følger dere på instagram og Facebook, lagt dere til bloggrollen og lagd et innlegg på insta!
    Tvi, tvi ;)

    SvarSlett
  7. Deltar med 5 lodd :-) (har ikke blogg) -Karina Aune

    SvarSlett
  8. SÅÅÅÅ MYE FINT :) Elsker å følge dere på instagram!

    Tar 5 lodd (har ikke blogg)!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. 7 lykkelodd til meg (alt unntatt å regramme)

    Keysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett