søndag 18. januar 2015

Godt nyttår

Da var det nye året kommet godt i gang, og jeg ønsker dere alle ett riktig godt nyttår.

Beklager at det ble dårlig tid til bloggingen den siste delen av 2014, men tiden strakk desverre ikke til og rutinene var for dårlige. Skal prøve å få til litt bedre struktur på dette i 2015, selv om dette året nok blir ett travelt år.....

For meg og Interiør Galleriet kommer 2015 til å bli ett spennende år på mange måter.
Det blir nye leverandører som kommer til, og noen som vil falle fra.

Skal bygge om konseptet litt, og ta noen nye utfordringer som gjør det hele spennende.
Dette vil jeg fortelle dere litt mere om etter hvert....

Reiser nå til uken på Gave og Interiørmessen for å få bestilt inn nye varer til butikken.

Og en av mine nye leverandører er MUUBS som har masse kule møbler og Interiører
Har lånt noen bilder fra showrommet deres for å gi dere en liten smakebit på noe av deres utvalg.
Her er det en rå Sengegavl som er avbildet.


Tror dette er noe som vil gjøre konseptet enda mere spennende


Herlige møbler med rått design.

Gleder meg veldig til å se resten av deres utvalg. I tillegg vil det bli ett par nye leverandører som jeg skal  komme tilbake til etter messen.

I år har jeg også valgt å bo på ett helt annet hotell enn hva jeg vanligvis bruker når jeg er i Oslo, og ser veldig frem til å bo der. Ser ut til å være ett flott tilbud de har til sine gjester når en kommer litt sliten fra å ha gått på messen hele dagen😉


Bruker helgen nå på hytta til planlegging av messen og det som skjer frem til våren. 
Ingen ting er som å våkne opp på hytta og bare kan nye morgenen i deilige omgivelser, ta skia på bena og gå seg en tur, kjøre slalom eller ta scooteren og kjøre en tur på fjellet.

Litt lite snø enda her, men det kommer vel

Ønsker dere alle en riktig god søndag...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar