tirsdag 19. april 2016

Nå er sommervarene på tur inn i butikk, vi gleder oss

Da nærmer det seg vår og sommer, og om dagene pakker vi ut nyheter fra våre leverandører.
Fra Riviera Maison har vi fått en del Sommervarer inn. Den flotte Vinkjøleren som kan legges i fryseren, slik at den er klar til bruk når hvitvin eller champagnen skal på bordet er endelig på plass igjen sammens med vinglassene i plast som er helt supre.
Dette er en flott presang og gi til både brudepar og andre som skal få en fin gave på sommeren.
En virkelig slager de siste årene. Du kan også sjekke vår nettbutikk www.interiorgallelriet.net og se mere Sommervarer som er på plass.

________________________________________________________________________________________

I kveld har jeg vært på et foredrag med Morten Åsli  som heter kunsten å fly.

Det er inspirerende og gir deg en liten spark bak når en er på slike foredrag.

Det handler om å nå drømmen din. Har du en drøm som du har hatt lenge og som du ønsker å oppnå, da er det bare å starte med jobbingen. Det handler om å trene og forberede seg til dette, og det er kun du selv som kan gjøre det. Så her er det bare å stå på, så klarer man det til slutt😊

________________________________________________________________________________________

På søndag reiser jeg til Amsterdam på showrommet til Riviera Maison. De fikk nye lokaler i begynnelsen av dette året så jeg har ikke vært der enda, men gleder meg sykt til å se de nå.
Her får man informasjon om kampanjer som kommer, mulighet til å forhåndsbestille alle de flotte julevarene nå allerede, og se nyhetene de har kommet med i år. I fjor gikk vi desverre glipp av de hotteste julevarene fra Riviera da vi ikke var på vårmøtet. ( holdt på med flyttingen av nybutikken da) Det var kjipt, så i år skal jeg sikre meg.
I tillegg møter en jo flotte kollegaer som er morsomme å treffe igjen, og så blir det litt sosialt samvære også.

Skal legge ut bilder av det vi får lov til å legge ut, men de kopierer jo alle varene fra Riviera så de vil ikke komme ut med nyheten til jul før det er forsent med kopier....

Ha en strålende kveld, så skal jeg komme innom med bilder fra turen.
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar