tirsdag 29. april 2014

Minimesse

Hei og hå da er snart april over og ny spennende måned venter på oss:))

I dag er jeg i Trondheim på Minimesse, hvor jeg skal plukke ut nyheter i fra Etikka og Cooee, samt Voluspa.  Har sett at det er kommet en del nye smykker blandt annet, så det blir spennende.

I tillegg tenkte jeg å bruke dagen rett og slett til inspirasjonsdag, skal stikke innom flere fine butikker her og la meg inspirere.  Man blir litt våryr og da har man behov for å se noe nytt😄

Vi fikk inn nye varer fra Mille Moi her om dagen, og disse herlige blå putene var lekkre, og passer fint til både lin, hvit og beige. De er et must nå på uteplatten.. Finnes i store deilige str. 60x60 eller i 50x50

I tillegg på platten passer disse fine lyktene fra Riviera også fint inn





Jeg er så heldig at jeg har fritt helt frem til mandag, så når jeg kommer jeg i kveld drar vi rett på hytta og koser oss der. Det er supert på platten hjemme men det er også supert å kunne ta lange skiturer i fantastiske løyper på fjellet også, så det blir det i helga.


Ha ei trivelig helg alle sammen, skal ta litt bilder i dag som kommer ut her på bloggen i løpet av helga.


P.S Varene fra Mille Moi kommer også ut i nettbutikken i løpet av helga...

Hilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar