mandag 19. mai 2014

Snart ferie jippi

Selv om sommeren kom i dag hit til Nord Norge, så gleder jeg meg til å dra på feire med min kjære datter Christina på onsdag. Da blir det en ukes jentetur til Tyrkia på oss.


Og det er ingen problem når en har kjekke jenter som passer butikken mens en er borte.

Til helga så skal noen butikker i sentrum teste ut om annonsering i avisen lønner seg, de som har annonse lager et spesielt tilbud som bare de som leverer inn Bongen som er i avisen får. Det kan bli spennende å se. Og det blir mange gode tilbud så følg med i avisen.

Jeg som hadde gledet meg til å få inn bambusmøblene fra Tine K å pynte platten ute med, må nok vente lenge før de kommer. Alt er utsolgt, kun noen stoler og bord igjen, men vi er lovet ny levering i slutten av juli så da blir det flott ute.
Håper bare sommeren blir bra ut i august også så vi får brukt de.

Kos dere masse , og nyt godværet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar